Veelgestelde vragen

Bestelling

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats je favoriete product in je winkelmandje, controleer het winkelmandje, selecteer je verzendmethoden en klik op ‘doorgaan naar afrekenen’. Vul hier je adres in, selecteer je bank en reken af.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Wanneer er bij een product minder dan 3 producten op voorraad zijn dan komt de hoeveel voorraad in beeld. Je kan nooit meer producten bestellen dan er op voorraad zijn.

Wanneer een product niet op voorraad is staat dit vermeld op de product pagina en kan het desbetreffende product niet worden besteld.

Wat moet ik doen als ik meer dan de maximale voorraad wil bestellen?

Wil je meer bestellen maar kan dit niet omdat het niet op voorraad is? Neem dan gerust contact op.

Kan ik mijn bestelling als cadeau aan iemand versturen?

Dat kan zeker! Vink aan dat je kiest voor inpakservice voor je het product in je winkelmandje toevoegt en geef aan welk cadeaupapier je zou willen. Dan zorgen wij ervoor dat het leuk is om te geven!

Eventueel kan je ook nog een leuk kaartje uitzoeken met jouw uitgekozen tekst, wel zo leuk.

Wat zijn de extra opties voor het verzenden naar iemand anders?

Voordat de bestelling is afgerond kan je extra’s aangeven welk cadeaupapier je graag zou willen en/of je een handgeschreven kaartje (met eigen tekst) wilt toevoegen.
Vink Leuk om te geven zorgt ervoor dat jouw cadeautje in jouw favoriete inpakpapier wordt verzonden. Daarnaast is er een optie om het cadeau extra persoonlijk te maken met een kaartje naar keuze. Hierbij bepaal jij wat er op dit kaartje wordt geschreven.

Betaling

Welke betaalmethoden zijn er?

Je kunt je bestelling enkel betalen met iDEAL.

Kan ik achteraf betalen?

Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om achteraf te betalen.

Verzending

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van de producten. Dit zal in het betaaloverzicht te zien zijn. De kosten bedragen €4,10 voor een brievenbuspakket en €6,75 voor een pakket.

Kom je je aankopen zelf ophalen in Sassenheim? Dan betaal je geen verzendkosten.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd is 1 tot 3 werkdagen. Ik streef er naar om de bestellingen die voor 14:00 uur zijn besteld dezelfde dag de verzenden. Helaas is dit niet altijd mogelijk door mijn werk in de zorg.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja dat kan absoluut. Klik dan op de afrekening pagina ‘afleveren op ander adres aan’ en vul de gegevens daar in.

Wie levert mijn pakket?

Alle pakketten worden door PostNL verzonden.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt een bestelling (of deel hiervan) binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren. Vul hiervoor het retourformulier in. Deze vind je op deze pagina.

Zodra de retourzending is ontvangen zal je aankoopbedrag binnen een week op je rekening terug gestort worden. Mits het artikel ongebruikt, onbeschadigd en in eventuele originele verpakking retour gestuurd wordt.

Kan ik mijn bestelling ten alle tijden retourneren?

Het artikel moet ongebruikt, onbeschadigd en in eventuele originele verpakking retour gestuurd worden. Indien het product onverkoopbaar is geworden, wordt er niet gecrediteerd.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van de bestelling?

De verzendkosten van de retourzending zijn voor de rekening van de koper.

Mijn bestelling is beschadigd of niet compleet, wat moet ik doen?

In geval van schade aan het pakket dien je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met Vink Leuk om te geven. Graag eerst contact via de mail opnemen, voordat je je bestelling terug stuurt. De portokosten voor het terugsturen komen op naam van Vink Leuk om te geven. Als je de schade opmerkt tijdens het afleveren door PostNL, doe je er verstandig aan het pakket niet aan te nemen en direct contact op te nemen met Vink Leuk om te geven.

Mocht de bestelling niet compleet zijn neem dan contact op via de mail, dan gaan we zo snel mogelijk zoeken naar een oplossing!

Overig

Ik heb een klacht, wat nu?

Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent. Ik hoor dit heel graag zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing. Stuur je klacht naar info@vinkleukomtegeven.nl en dan kijken we samen naar een passende oplossing.

Account

Can I make my own list of favourite products? Where can I see it?

Yes! If you like a product just click on the desire (heart) icon below it. This will automatically save it to your desired list, which you can find under your account dashboard. On the upper right hand corner of any page you’ll see a link called ’Account’ or your username if you’re signed in. Click on your username to access your user account dashboard.